Pravidelně publikujeme

Jak hledat zaměstnance v roce 2017

Hledáte zaměstnance, vyzkoušeli jste spoustu způsobů inzerce a stále se nikdo neozývá? Nevypadá to, že by se situace v nejbližší době zlepšila. Mzdy rostou a možných uchazečů z pracovního trhu ubývá. Čím dál tím více firmy zkoušejí pracovníky přetahovat. Třeba z firem, které si nemohou dovolit konkurenceschopně zvednout mzdy a motivovat pracovníky jasnou vizí a pozitivním přístupem.

Slyšeli jste o digitálním recruitmentu?

Získejte konkurenční výhodu a začněte inzerovat pracovní pozice na sociálních sítích. Možná to nevíte, ale lidé o sobě na Facebooku prozradí opravdu téměř všechno. Není tak problém, že váš inzerát zacílíme přesně na ty uživatele, u nichž je nejvyšší pravděpodobnost, že by o práci mohli jevit zájem. Tyto uživatele nemáte šanci oslovit na pracovních portálech. Velká část dnešních uchazečů totiž práci zpravidla nehledá. Mohou však zrovna cítit potřebu po změně. Narozdíl od pracovních portálů je jim navíc prezentovaná pouze jedna pracovní nabídka – ta Vaše a nikolik desítky dalších.

Trochu vlastní medicíny

Co bychom byli za experty, kdybychom nezkusili vlastní medicíny? Když jsme zrovna hledali do týmu social media koordinátorku, našli jsme ji během pár týdnů. Po následném opětovném otestování nám došlo, že jsme objevili unikátní proces pro rekrutaci nových zaměstnanců. Výsledek nás samotné překvapil a předčil jakákoliv naše očekávání. Nyní již dodáváme do několika výrobních společností v Plzeňském a Středočeském kraji. Můžeme pomoci i vám.

Získali jsme desítky reakcí a nebyli jsme nuceni hledat mezi méně kvalifikovanými uchazeči z řad studentů. Tato vlastní zkušenost nás donutila zamyslet se nad tím, že podobný problém vlastně teď řeší další firmy.

Jak jsme postupovali