Pravidelně publikujeme

Vlastimil Pěchouček: Průběh Plzeňského business kotle a Startup show z pohledu řečníka

Pokud potřebujete adrenalin, jedním z nejlepších řešení je přijmout nabídku řečnit před 50 až 150 lidmi. Během krátké doby se mi ozvali organizátoři hned dvou akcí a nabídli mi možnost vystoupit před sálem plným posluchačů.

Plzeňský business kotel

Začínat se má v malém, tak šup, rovnou před 50 lidí! Poprvé to bylo na Plzeňském business kotli, kde jsem měl skvělou možnost vystoupit před zcela plnou kavárnou. Zadání znělo předat posluchačům během krátké doby 20 minut celkem 5 tipů, co na Facebooku dělat, a 5 tipů, co na Facebooku nedělat. Přípravy na celou akci začaly už 2 dny předem, když jsem začal ladit své prezentační skills, samotnou prezentaci a celkové poselství, které jsem chtěl posluchačům předat. Podle všech, co mě poslouchali, se vše povedlo. Jen stanovený čas jsem překročil skoro dvojnásobně. Sorry jako.

Plzeňský business kotel

Startup Show Plzeň

Cílem druhé akce, na níž jsem řečnil, bylo prezentování plzeňských Startupů. Onlinestrategie byla vybrána díky svému, po 3 roky neklesajícímu, růstu. Rosteme každým rokem o 100%. Na pódiu spolu s Ondrou Kašpárkem, projekt manažerem plzeňského DEPO2015, jsem byl navíc i s Ondřejem Rudolfem, který celou akci moderoval. Kromě otázek na samotnou firmu se mě Ondřej Rudolf zeptal i na to, jak se nám na adrese DEPO2015 podniká. Byla to vlastně zcela první prezentace před sálem, ve kterém mohlo sedět odhadem 150 lidí. Člověk se na to snaží připravit, ale ve chvíli, kdy na podium vstoupíte, a svítí na vás kompletní světelná technika, jste vlastně lehce ztraceni. Zapomeňte na oční kontakt s diváky.

Obě akce mě velmi inspirovaly především ve věcech, které by bylo třeba ještě vyladit. Co se týče bojování s nervozitou při mluvení před velkým množství lidí, ta si naštěstí dala pohov a na místo se nedostavila.

Vlastimil Pěchouček speaker

Vlastimil Pěchouček má právě slovo na Start up show Plzeň